juni 18, 2015

ONE DIRECTION OTRA TOUR

For to dage siden stod mig og min mor nede på CASA Arena Horsens og sang med på sangene som Harry, Liam, Louis og Niall synger på touren. Det var en fantastik aften med højt humør fra start til slut og fan projektet som One Direction Denmark synes jeg var et af højdepunkterne ved aftenen.

Dog var lyden lidt ved siden af en gang i mellem. Vi havde ståpladser i Y sektionen og man kunne se udemærket hen til catwalken som jeg tror var 50-100 meter fra hvor vi stod. Særligt da de sang Alive og Diana oppe på scenen midt i mellem sektionerne hvor der var ståpladser som vi stod i. Det var så flot under de numre hvor der var fyrværkeri og konfetti og under numret "Little Things".

Og det sluttede med Best Song Ever og vi var så smarte at gå lidt inden de var færdige med at synge så vi nåede ud lige i det øjeblik de 4 drenge og resten af crewet blev kørt væk fra arenaen af.

Håber jeg en dag kan få mulighed for møde dem in real life for det er faktisk det eneste fan moment jeg personligt synes jeg mangler nu(Måske udover et Twitter follow fra en af dem men det kan ske på et tidspunkt for krydser altid fingre)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt