juni 01, 2015

OTTD : Summer on it´s way

Nyt tiltag her på bloggen som jeg ikke rigtig har gjort så meget i gennem de 2 år tid min blog har eksisteret for det er først nu jeg har modet og været stil bevidst nok til at prøve med de meget klassiske  outfitbilleder som jo er et meget brugt blogemne(på længere sigt har jeg en plan om et nyt mål for bloggen og det er noget som vil ske i fremtiden.

For min blog er en af de ting jeg er meget stolt af have opbygget på kun 2 år og desuden vil jeg arbejde lige så hårdt på bloggen som jeg vil for at få en studenterhue, da jeg skal starte på STX om små 2 måneder og 12 dage og for pokker hvor jeg dog glæder til det, da jeg er kommet ind på det sted jeg allerhelst ville gå på.

Trøje // Zara Nederdel // Only Espadrilles // Venice


Sara Mie :) 





1 kommentar:

  1. Hej Sara :)
    Jeg har nomineret dig til en Liebster Award :)
    Læs mere her: http://mymanicurecastle.dk/2015/06/14/and-the-liebster-goes-to-2/
    Jeg glæder mig til at læse dit indlæg :)

    xoxo Luxiie

    SvarSlet

Sidevisninger i alt