juli 20, 2015

The Trip Goes To : Croatia

Jeg rejser her tidligt imorgen til Kroatien sammen med mine forældre og tvillingesøster i 8 dage og glæder mig virkelig til det for Kroatien er et af mine yndlingslande at besøge og det er det samme sted som jeg var sidste år med min moster og onkel vi skal hen.

Det bliver rat at komme væk og bare nyde varmen i stedet for det her efterårsvejr som den danske har været de sidste uger! Og så se b.l.a Zadar sammen med min forældre og søster og shoppe lidt i New Yorker inde i shoppingcentret i Zadar og regner også med at tage lidt ottd billeder dernede da omgivelserne er noget af det smukkeste jeg har set på de ferier jeg har været af sted på.

Her er lidt billeder fra sidste år af 


Sara Mie ;) 

PS der vil blive mere aktivitet på bloggen når jeg kommer hjem igen fra ferien og frem over når det kan passes ind i hverdagen med skole og sådan. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt