august 29, 2015

Vacation : Things I Bought

Hej Allesammen 

Nu er sommerferien jo ovre og hverdagen er så småt begyndt for mig igen.  Dog er det stadig meget nyt for mig med at startet i 1.g.

Sommerferien/bare sommerperioden har været meget afslappende for mit vedkommende med Nibe Festival i starten af den og 8 dage syd på i Kroatien og LIGA koncerten på Aalborg Havnefront til Tall Ship Race i slutningen .Det jeg i indlægget her vil sætte fokus på, er de ting jeg købte nede i Kroatien i byerne Zadar/Biograd og i Hamburg Lufthavn på vej ned mod Kroatien.







En taske i stil med de tasker du i lang tid har kunne købe i HM og lignende high street butikker  

En Victoria Secret Body Mist  
Sneakers fra NYX 
I et andet indlæg kommer der lidt billeder af de ting vi så dernede og måske en ny redigeringsdel af feriebilleder - keep your eyes peeled people
Håber på dette indlæg rammer bloggen her i starten af september


Sara Mie :)
 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt