september 13, 2015

OTTD: Autumn It in Grey and Black

Nu er det jo, at blive efterår i vejret og det er tid til tænke lidt mere over hvad man har på!
Siger hende bloggeren som lige har ligget syg i nogle dage men lærer det nok på et tidspunkt haha!

.Tror også jeg vil se om der ikke kan blive tid til at få lidt mere op på bloggen igen. Mere end jeg har her siden jeg startede på gymnasiet. Skriv gerne i kommentaren forslag til indlæg som I vil se mere af  - er åben overfor mange ting ;)

Her har jeg sammensat et bud på et efterårsoutfit til skole/gymnasie

Jakke fra Monki (købt på Lopper på Havnen for 2 måneder siden)
Busker fra HM
Skjorte fra Vero Moda
Støvlerne er nogle som jeg købte helt tilbage i 2013 så kan ikke huske hvor de er fra men det er faktisk dem jeg går i hele tiden nu indtil jeg får forkærlighed til nogle andre støvler eller sneakers haha 

Sara Mie :) 


1 kommentar:

Sidevisninger i alt