oktober 17, 2015

BUSY BEE // LATELY

De sidste par uger har jeg været til en del ting. Introtur med min klasse på Livø. En vellykket James Bond tema introfest  og en gymnasiefest med Roskilde Festival tema. Yogo med nogle fra min klasse. Spansk aften med de to andre årgang med samme linje som os . Fredagscafe og onsdagscafe.

Starbucks med min mor. Shoppet både genbrugsting i Aalborg området plus andre ting som jeg vil vise her på bloggen i den nærmeste fremtid. Til min kusines barnedåb. Til min venindes fødselsdag.

Lavet en del afleveringer inden jeg fik efterårsferie.

Til sidst planlagt lidt indlæg som kommer op inden længe så bloggen kan komme tilbage til sin normale form med regelmæssige posts .

Jeg tror muligvis det ville være en god ide med et schedule for bloggen så jeg ved hvikle dage jeg skal lave indlæg.
Caught in a happy moment - possible thinking about food haha #foodlover 


Sara Mie :) 

1 kommentar:

  1. cute photo

    Ray-Ban Giveaway on my blog!

    http://hashtagliz.com

    SvarSlet

Sidevisninger i alt