januar 21, 2016

NAILS INSPIRED BY MY FAUX FUR

Siden det er nogle måneder siden et beauty/lak indlæg har jeg her prøvet at lave en manicure. Den er inspireret af få udvalgte farver min faux fur jakke fra HM har i sig. Jeg lavede sidste år et indlæg med den som kan findes lige her

De lakker jeg har brugt er disse. Rimmel London i farven Blue Me Away har jeg brugt som base coat til manicuren

 Chanel i farven Holliday,de røde er Loreal Paris Color Richie nr 401 Rouge Pin Up og nr 404 Scarlet Vamp. Depend nr 309 og nr 377 få små steder. Det samme gælder Loreal Paris Color Richie i 702 Black Swan. 

De små detajler har jeg brugt et dotting tool og en lille pensel. Jeg skal dog have fundet et lidt større sæt til fremtidige manicurer så det er vist noget af de ting jeg tilføjer til en lille liste over ting jeg gerne vil have på et tidspunkt. 


English 

I recently did this manicure which is inspired by my very colorful  faux fur. I got it last January when  the final sale season was still going on in the danish stores. I used polishes from Rimmel London  Loreal Paris and Depend to create the manicure. For the details  on the manicure I used a dotting tool and small nailart brush. Hopefully one day I´ll buy a set of brushes to use for future manicures, when I have a bit more experience in painting freehand on my nails. Since I still struggle a bit with it but practice makes perfect. 

Sara Mie :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt