februar 27, 2016

3 YEARS OF BLOGGING

Nu har jeg blogget i tre år og bloggen er vokset lidt siden jeg startede den op i februar 2013 dagen efter jeg blev 16 år. Nu er jeg 19 .

Så jeg kan med fordel sige den har vokset samt udviklet sig sammen med mig både i udtrykket og indhold.

Dette indlæg er derfor et trip down memory lane med high lights gennem årene, da jeg har arbejdet med redigering af billeder osv. Alt dette har spillet rolle for hvordan denne blog ser ud idag!

Den er b.l.a blevet klikket ind på 11. 144 gange. Jeg går også og leger lidt med tanken, om at lave en facebookside til den. Da det er ved at være på tide og det føles rigtigt i forhold til at få den ud til flere.

Sun kissed Summer Tag og Tumblr Quotes I Can Use To Think Over Life er de mest læste indlæg.
De to blog indlæg serier jeg har lavet Bloganbefalinger og The Many Sides of Photoshop er nogen af de mest læste herinde. Tror muligvis jeg starter dem op igen da jeg nød meget at lave dem og de er også nogle af de indlæg jeg er mest stolt af.

Der vil i fremtiden også komme flere serier at følge med i her på . Måske jeg vil starte op på at lave videoer når udstyret er købt til det. Senere på året vil det også komme nogle indlæg om min tur til London som jeg har ville siden jeg var 15. Jeg kunne ikke have gjort alt dette uden at have nogen til at kigge på min blog.

Så til alle jer som har kigget med i de sidste 3 år : TUSIND TAK FOR DET! I er mega awesome <3 

                              Hvem ved hvad de næste 3 år bringer! Forhåbenligt noget stort 



PS imorgen kommer der et indlæg om hvordan min vinterferie og 19 års fødselsdag med familien foregik 



- Sara Mie :) 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt