februar 11, 2016

First Impression: Nilens Jord SIMPLY VOLUME MASACARA

For nylig fik købt  jeg en ny mascara. Da de to andre jeg havde haft i lang tid ikke kunne bruges mere da de var ved at være tomme og lidt sløve i det.

Jeg har nemlig haft lidt en vane med kun, at bruge Nilens Jord. Jeg har dog lidt gode erfarninger med Youngblood og Max Factor nu, at efter have brugt disse i ca 1,5 år.

Nu er jeg så gået tilbage til Nilens Jord, da jeg i noget tid gerne ville deres volume variation en chance siden jeg ejer en del produkter fra det mærke. Derfor ved jeg at kvaliteten er god, for der aldrig har været problemer, når jeg har brugt Nilens Jord. Nilens Jord har jeg nemlig brugt lige siden min konfirmation som er 5 år siden nu ( føler mig en anelse gammel, når jeg tænker tilbage på den dag - tiden er gået hurtigt siden).

Jeg synes den er god og den minder lidt om den jeg tidligere brugte fra max factor. Dog er den lidt våd når den lige er kommet på og det smitter lidt af i løbet af dagen, men skal lige vænne mig til at dens børsteform som er let kurvet eller begynde at bukke vipperne inden.


- Sara Mie :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt