marts 03, 2016

19 Years And Winter Break

Jeg nævnte i mit sidste indlæg,at jeg ville fortælle hvordan min vinterferie var og samtidigt hvordan jeg blev fejret på min 19 års fødselsdag sidste fredag. 

Mandag var en rimelig afslappet dag og tirsdag gik med at få min søsters gave købt samt lidt shopping. Onsdag skrev jeg lidt på nogle andre indlæg som kommer op om nogle dages tid. Torsdag var jeg sammen med min far hele dagen oppe i Blokhus og kigge på hvalen. Fredag startede med god morgenmad og fødselsdagsgaver da jeg blev 19 år. Lidt senere var jeg med min mor ude og storshoppe i HM. Om aftenen var vi på MEAT inde i Aalborg og spise god mad og cocktails for mit vedkommende da jeg stadig er ved lærer at drikke vin (still a long way ahead haha).  

i lørdags havde vi så familien til fødselsdag med hjemmelavede burgere og jeg brugte søndag på det street art projekt jeg muligvis kan komme op i billedkunst inden jeg slutter med at være 1.ger. 

- Sara Mie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt