marts 29, 2016

DIY med Sara Mie #1 Sea Colors Inspired Ring

Jeg lovede i et af mine seneste indlæg at der vil komme flere serier op at hører her i 2016. Så nu er der to serier jeg kører herpå : The Many Sides Of Photoshop,  den nye er som DIY med Sara Mie som det jo også kan ses på indlæggets titel ;).

I må med glæde gerne skrive en kommentar med hvad I syntes om de to serier jeg vil lave - alt er værdsæt fra min side.

How to 


Smykkedelen fastsættes i en brevholder for at det bliver nemmere i processenhvor  limen skal ned i den lille skåle form der er på delen. Derefter sættes stenen med lidt pres ned i limen. Der kan med fordel holdes lidt på den indtil limen er tør. Efter lidt tid vil stenen sidde godt fast på smykkedelen af den ring der nu sidder i brevholderen. Derefter limes de små perler på med superlim i den ønskede mængde. Jeg brugte omkring 10 perler i varierende størrelse men de som jeg har taget med i collagen er omkring størrelsesforholdet i perler . Når det ønskede antal af perler er nået kommes der to lag af den azurblå neglelak over hele ringen. Når de lag er tørre kommes der et lag af confetti lakken på indtil man er tilfreds med udseendet. 
det færdige resultat  

- Sara Mie :)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

instagram @saramieriisesimonsen

Sidevisninger i alt