april 29, 2016

Creative Make Up Inspiration #1

De sidste par dage har jeg fået redigeret disse noget alternative makeup looks. Normalt kører jeg den meget naturlig stil i makeup hvor det vildeste er et smokey eye til særlige lejligheder eller en farvet pink læbestift/rød lu. Så det har været sjovt at afprøve lidt anerledes makeup. En anden grund er så jeg har lidt en ide til mit makeup look til når der er karneval i Aalborg om en lille måneds tid.

Tænker jeg vil lave lidt flere indlæg af denne slags da det er sjovt at eksperimenterer med min makeup skills på kreative måder.



Til dette winget eyeliner look har jeg brugt Rimmel London Exaggerate Waterproof Eye Definer i farverne Aqua Sparkle og Ripe Plum.


- Sara Mie :) 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt