juni 20, 2016

På Det Seneste



Der er sket en del på det sidste siden mit seneste indlæg. Jeg har blandet andet været til Karneval og få dage senere Vi elsker 90´erne med en veninde. Så Århus og Lukas Graham koncert i Mølleparken.

Samt jeg officelt har sommerferie da min DHO er afleveret samt de to årsprøver for mit vedkommende er afholdt - så mon ikke om det skal fejres en af dagene på den ene eller anden måde ;)

Dog er det vildeste at jeg mødte Lukas da efter koncerten var ovre omkring kl. 23 var
min far, mor og jeg frisk på en tur i Jomfru Ane Gade og drinks. Dog blev vi enige om at tage hjem og gik ned for at bestille en taxi. Der gik så en måske en halv time og pludselig kom Lukas band og Brandon Beal hen til det hotel hvor vi stod og ventede da de overnattede der. Så få minutter efter ankom den limobus Lukas befandt sig i.

























Lidt efter lidt kom resten af hans crew ud og begyndte få kufferterne ud af limobussen.
Lukas kom ud og jeg sagde hans navn indtil han kiggede op og fik øjenkontakt med mig. Jeg spurgt om jeg måtte få et billede sammen med ham. Det fik jeg og da jeg sagde han var den første kendis jeg har mødt i virkeligheden svarede han at "han ikke er kendis men bare Lukas Graham". Jeg takkede for billederne og han gav mig hånden og præsenterede sig som Lukas Graham og hvor jeg præsenterede mig selv bagefter med "Jeg hedder Sara Mie" fordi han meget høfligt spurgte mig om mit navn.

Så da min søster,hendes kæreste,min mor og jeg havde snakket lidt videre med ham sagde han at nu
ville han gerne videre hvis det var ok med os. Vi sagde derfor tak for hans tid og ønskede ham en forsat god aften/nat hvor han sagde i lige måde . Det var lige det som var med at dagen/natten blev den ekstra grad perfekt .

Da jeg ser meget op til Lukas som person/musiker var det rigtig fedt at møde ham.
Så efter at have snakket og hilst på ham personligt syntes jeg endnu mere at han er en cool ung fyr med et kæmpetalent.

- Sara Mie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

instagram @saramieriisesimonsen

Sidevisninger i alt