juli 04, 2016

June Faves

Nu er juni ovre og derfor viser jeg i dette mine favoritter for den måned. Den første er min Mac Bronzer i farven refined golden som jeg har brugt de dage hvor jeg har taget makeup på. De andre favorit er min wonderstick fra nyx i farven universal og prismatic øjenskygge i farven mermaid sirene. Hvor de sidste er min neglelak fra Appeal4 nummer 139 vintage treasure og lip balm fra carmex samt min wreck this journal som jeg har haft i godt 2 års tid.

 English 
First of all happy 4th of July! in this post I´ll show my favourites from june. The first one is my Mac Bronzer in the color Refined Golden which I bought when I was visiting Aarhus with my mother and sister. The other ones are the wonderstick from NYX in universal and the prismatic eyeshadow in the color mermaid sirene also from NYX.The last ones are my nail polish from Appeal4 i number 139 vintage treasure and my wreck this journal which I have had for 2 years time now.






 - Sara :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt