juli 11, 2016

Leaf Earrings DIY MED Sara Mie #2



Nu er igen tid til en nyt indlæg i min serie DIY med Sara Mie. Det som jeg vil vise idag er hvordan jeg lavede disse simple bladvedhæng øreringe på under 10 minutter.

De nødvendige ting til at lave dem er følgende som billedet viser hvor jeg allerede har halvvejs lavet den ene ørering. 

Det jeg har gjort på dette billede er at åbne den lille ring og sætte bladvedhænget og ørestik på 

Til slut satte jeg øreringen i min brevholder for at jeg bedre kunne lukke den lille ring igen  

Så skal de tre steps bare gentages med den sidste ørering

Her kommer de dog lige igen
1.step : åben for den lille ring med den blå rundtang
2. step: sæt vedhænget og ørestikken på
3. step : sæt øreringen i en brevholder eller lignede og brug den flade tang til at lukke ring

- Sara Mie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt