august 17, 2016

Delicious Time : Avocado Lunch

Dette indlæg kommer til at handle om hvordan jeg på under 10 minutter laver hvad der har været min ultra yndlings frokost her over sommeren.

De ingredienser/køkkenting man skal bruge er som dette billede viser
En moden advokado // grøntsagskniv // salt peber // et glas miracle whip // skærebræt // skål // teske spiseske  


Fremgangsmåden til at lave min yndlings frokost sådan her 
Skær et snit hele vejen rundt i avocadoen. Drej derefter de to dele i hver sin retning som det også ses på collages anden billede fra venstre. Efter stenen er pillet ud bruger jeg, en lille grøntsagskniv eller teske til, at tage fra begge halvdele "avokadokød" ud fra skallerne og ned i skålen. Derefter  putter jeg ca hvad der svarer til 2 spiseskefuld miracle whip og salt og peber ned til avokadostykkerne i skålen. Til sidst jeg rører/udglatter godt rundt i det hele indtil jeg er tilfreds med kvaliteten. Så er det bare og ligge avokado pålægget på en skive rugbrød.

Ved siden kan man faktisk tilsætte næsten alt og den her gang valgte jeg rød tun og tomater på toppen af maden

- Sara Mie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

instagram @saramieriisesimonsen

Sidevisninger i alt