oktober 16, 2016

Last 2 weeks

Sidste uge var jeg til onsdagscafe på min skole da jeg er med i udvalget. Fredag var jeg oppe og fremlægge vores AT opgave med oldtidkunstskab og dansk. Fredag aften og lidt af lørdag morgen var jeg til døgnbrænder. Det går ud på vi skal rundt på forskellige workshops i løbet af de 12 timer som vores døgnbrænder varer. Jeg var der til lidt i 5:00.Workshopsene jeg havde tilmeldt mig var gaming og billedkunst.

Resten af lørdag gik med afslapning og lektier samt jeg hjalp min far med, at få de lånte stole fra da jeg holdt forfest til vores første gymnasiefest over til den nabo vi havde lånt dem af. Søndag var jeg til brunch inde på Ulla Terkelsen London med tre af pigerne fra min klasse. Min farfar havde fødselsdag i tirsdags så der var vi oppe og fejre ham med middag med den nærmeste familie. I går fik mig og min mor bestilt nye briller og ny seng hjem til mig. Hvor vi så hyggede med sushi om aftenen og divergent.

- Sara Mie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

instagram @saramieriisesimonsen

Sidevisninger i alt