oktober 08, 2016

September faves

Dette indlæg viser mine favoritter i september måned

Jeg har inddelt det i fire kategorier for dette indlæg. Jeg vil forsætte med denne inddeling fremover i fremtidige faves indlæg. Dette indlæg vil fokusere på interiør makeup musik og bøger

I interiør har det været disse som jeg har sammensat i en lille collage // spejl og globus fra margit brandt // figurer fra Rhodos ( bysymbolet og pegasus) // notesbøger fra søstrene grene // "smileyblomst" //   




I makeup har det været min setting spray matt finish samt contour and highlight paletten fra Nyx. Desuden også mine paletter fra Active Cosmectics og Nilens Jord da der mange muligheder til både hverdag og fest.

I musikafdelingen har det været Ariana Grande album Dangerous Woman men i særdeleshed numrene Greedy Let Me Love You Dangerous Woman og Side to Side . Samt Torro Torro remixet af nummeret Badman som jeg fandt i en i Youtuberens Evelinas how to dress like a badass video fra juni 2015.









- Sara Mie :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt