december 26, 2016

MY Christmas Eve + Outfit

Hej allesammen

Jeg håber I havde en god juleaften og har hygget med familien igår men også her i dag. Jeg havde selv en rigtig god juleaften sammen med min fars side af vores familie om aftenen oppe ved min farmor. 

Inden vi tog op til min farmor var vi ude og sige god jul til min mormor og morfar. 

Jeg havde en meget smuk blondekjole med lidt bar ryg fra gina tricot på og en sølvsweater fra Only på. Disse havde jeg parret med mine høje sorte hæle fra Clarks . Af smykker havde jeg et lille tyndt sølvarmbånd som min mor har købt i københavn engang til mig og øreringe fra HM samt den ring jeg altid har på. 




- Sara Mie :) 

en af de kommende dage der nogle nye indlæg op her på bloggen for har været en dårlig blogger i alt for længe nu 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt