februar 25, 2017

Update på træningsfronten

Jeg tænkte det var på tide med et indlæg omkring min træning. Jeg har været medlem af fitnessdk i en måned nu. Allerede på kun den ene måned har jeg fået lidt mere styrke i overkroppen og mine lægge er ved at blive markeret igen som de var for 4 år siden da jeg regelmæssigt lavede øvelser med fokus på dem. Det er min søsters kæreste som har lavet min træningsrutine med følgende øvelser:

Opvarmingen er. at jeg løber en 15 minutters tid på løbebånd (lidt mindre hvis jeg har travlt). Derefter legpress med nu 20 kg ( i starten var med 5 kg). Derefter tager jeg oftest pull down af 3x8 eller pectoral maskinen (ikke ligefrem favoritten så derfor tager jeg den hurtigst muligt). Derefter er det upper back med 10 kg. Så der tager jeg AMRAP (As many repeations as possible) af tre omgange om den maskine som træner lænden. Så en tur med pully og chest press på igen 10 kg. Derefter squats x 10 og 10 armbøjninger.

Når det er gjort bruger jeg lige nogle minutter på nogle øvelser som variere lidt de dage jeg er i fitness. Det er dog mest russian twists, biceps curls eller nogle af de øvelser jeg kom ind på i dette indlæg. Desuden har vi herhjemme også en lille træningsbænk og en boksebold som, jeg er begyndt at bruge lidt. Som en ekstra ting har jeg en træningsdagbog, så jeg kan holde øje med mine fremskridt.


- Sara Mie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

instagram @saramieriisesimonsen

Sidevisninger i alt