april 16, 2017

Easter Break : Camp True North

Hej bloggen 

De sidste par dage har jeg været ovre på Sjælland til nærmere bestemt Camp True North Basecamp. Det  var 5 meget betydningsrige og lærerige dage for mig. 

Det er fordi jeg overvandt min frygt for at fremlægge foran store forsamlinger og nu har fået nogle nye værktøjer til at sætte mål for mig selv, så de også vil komme til at ske. Vi lærte om hvordan du kan bruge begreberne optimisme,vedholdenhed, ejerskab og integritet til at både kende dine styrker/svagheder. Samt hvordan man kan bruge dem til at få succes i livet med de mål og drømme man gerne vil have skal gå i opfyldelse. 

Samt jeg har fået nogle nye venner fra forskellige dele af Danmark og kommer til se mere til dem den kommende tid :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt