juli 04, 2017

Med på moden : HOLY BEACH Slippers

Jeg købte disse lidt sjove slippers fra mærket thewhitebrand.com oppe i Nibe i Butik Blossom , da jeg lige skulle købe noget til en gave der skal gives inden længe. Disse slippers sidder rigtigt fint på mine fødder (det er svært at finde ordentlige sko med en kombination af smal vrist og lange fødder) .

Desuden med de næste dages gode sommervejr i Aalborg er de perfekte til springe i når jeg lige skal ud i haven og sole mig lidt (jeg stod også og manglede et par sandaler/slippers så en win-win sitaution blev det lige).



De vil være fede til et par sorte skinny jeans eller cowboybukser og en fed statement tee samt en cowboyjakke udover, når man er færdig at sole sig eller når man skal ud og spise aftensmad eller andet hurtigt.

Lige et billede hvor min hund Max sneg sig hurtigt ind for at komme med på billedet hehe #thebloggerandherdogwhichthinksheneedstoineveryshot

sidenote: neglelakken og kjolen er begge fra HM 

- Sara Mie :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt